Betaalt u nog te veel? Doe de postcodecheck!

Bestellen en aanmelden

Hoe kan ik glasvezel bestellen / mij aanmelden bij een glasvezel provider?

Om een glasvezel bestelling te plaatsen op onze website heeft u geen account nodig. Wel hebben wij uw postcode en huisnummer nodig, zodat wij u het actuele glasvezel aanbod voor uw woning kunnen tonen. De volgende stappen dient u te doorlopen om de bestelling succesvol af te ronden:

  1. Vul uw postcode en huisnummer in via de postcode check en druk op start.
  1. De voor u beschikbare glasvezel pakketten worden nu zichtbaar. Bekijk goed welke pakketten u aanspreken en welke u eventueel met elkaar zou willen vergelijken. U kunt de pakketten vergelijken door een vinkje voor het pakket te zetten en vervolgens op ‘start vergelijking drukken’.

U kunt er natuurlijk ook voor kiezen om gelijk een pakket te bestellen zonder deze met andere te vergelijken. Dit kunt u doen door op de knop ‘bestellen’ te drukken.

  1. Vanuit de vergelijking kunt u op de knop ‘bestellen’ drukken. U wordt nu doorgestuurd naar het bestelformulier van de betreffende provider of naar de website van de betreffende provider.

Wanneer u arriveert op een bestelformulier van een provider kunt u hier uw gegevens invullen. Na het versturen van dit formulier heeft u zich aangemeld voor glasvezel bij de betreffende provider. Met de gegevens op dit formulier doet glasvezel-vergelijken.nl helemaal niets, behalve wanneer er acties gelden op het gekozen pakket. Het vervolg van het proces is in handen van de provider. Zij zullen (verschillen per provider) binnen een bepaalde tijd contact met u opnemen over uw bestelling.
Wanneer u vanaf de vergelijking doorgestuurd wordt naar de website van een glasvezel aanbieder kunt u op deze website uw bestelling plaatsen. U gaat dan dus verder in de omgeving van de provider en wij hebben geen zicht meer op uw bestelling.

Volg ons op social media