Betaalt u nog te veel? Doe de postcodecheck!

Bestellen en aanmelden

Hoe kan ik een bestelling annuleren?

De provider neemt na het plaatsen van een bestelling op glasvezel-vergelijken.nl contact met u op. Op de bevestiging die u van ons krijgt staat hoe zij dit doen. Tijdens dit contactmoment kunt u de order annuleren.

Wacht het contactmoment met de provider eerst af! Wanneer u voor dit contactmoment zelf belt, mailt of via een andere manier contact opneemt met de provider is de kans groot dat uw order nog niet is verwerkt. De order is dan wel aanwezig bij de gekozen provider, alleen nog niet op de afdeling waar u contact mee opneemt. In dit geval krijgt u dan eigenlijk altijd de melding dat uw order niet bekend is, terwijl dit wel zo is. Om verwarring te voorkomen is het verstandig om, totdat u een bevestiging van de provider heeft ontvangen, het contact via ons te laten verlopen.

Mocht de provider ruimschoots na de beloofde tijd nog geen contact opgenomen hebben, dan kunt u contact opnemen met ons zodat wij uw bestelling nog eens onder de aandacht kunnen brengen bij de provider.

Let op! Bij bestellingen via het internet is de Wet Koop op Afstand van kracht, deze wet geeft u recht op ontbinding van de koop binnen 7 werkdagen (na bevestiging van de provider). Doet u dit niet, dan gaat u bij de meeste providers een abonnement voor een jaar aan, binnen deze periode kunt u uw abonnement niet annuleren.

Volg ons op social media