Betaalt u nog te veel? Doe de postcodecheck!

05 september 2016, door Glasvezel Nieuws

Gedupeerden internetstoring krijgen niet zomaar compensatie

KPN gaat klanten niet automatisch compenseren na de grote storing van zaterdag. Het bedrijf kampte met een landelijke internet storing waardoor klanten problemen hadden met bellen, internetten maar ook met pinnen. De richtlijn die bij KPN wordt gehanteerd is: compenseren als de storing langer duurt dan twaalf uur maar deze storing duurde ongeveer zes uur. Dat laat een woordvoerder weten.

 

Lees verder

Meer nieuws...

Aanleg glasvezelnetwerk in Tiel is gestart

Op 7 september is de aanleg van het glasvezelnetwerk in de bebouwde kom van Tiel symbolisch gestart met de onthulling van een informatiebord aan de Reuchlinlaan in Passewaaij.
Toekomstbestendig in…

Maastricht aan de glasvezel

De gemeente Maastricht heeft afgesproken met KPNNetwerkNL dat ze aangesloten wordt op het glasvezel netwerk van deze netwerkbeheerder.
In totaal gaat het om zo’n 60.000 aansluitingen. Het aansluit…

Etten-Leur toch aan de glasvezel?

Nadat E-Fiber in maart afhaakte als netwerkleverancier die een glasvezel netwerk aan wilde leggen in Etten-Leur pakt KPN nu de handschoen op.
E-Fiber had het plan om de gehele gemeente Etten-Leur …

Youfone verkort de levertijd

Voor haar Thuis TV & Internet proposities heeft Youfone aangekondigt dat ze de levertijd verkorten. Was het eerder nog dat je pas na minimaal 30 dagen na aanvraag aangesloten kon worden op de d…

Volg ons op social media