Betaalt u nog te veel? Doe de postcodecheck!

05 september 2016, door Glasvezel Nieuws

Gedupeerden internetstoring krijgen niet zomaar compensatie

KPN gaat klanten niet automatisch compenseren na de grote storing van zaterdag. Het bedrijf kampte met een landelijke internet storing waardoor klanten problemen hadden met bellen, internetten maar ook met pinnen. De richtlijn die bij KPN wordt gehanteerd is: compenseren als de storing langer duurt dan twaalf uur maar deze storing duurde ongeveer zes uur. Dat laat een woordvoerder weten.

 

Lees verder

Meer nieuws...

Youfone verkort de levertijd

Voor haar Thuis TV & Internet proposities heeft Youfone aangekondigt dat ze de levertijd verkorten. Was het eerder nog dat je pas na minimaal 30 dagen na aanvraag aangesloten kon worden op de d…

Welke providers verhogen de prijzen binnenkort?

In deze tijd zijn we misschien met hele andere dingen druk dan we gewend zijn en vergeten we af en toe welke dag, laat staan welke maand het is, maar het is al weer bijna 1 juli en dat is (bijna tr…

KPN en XS4All verhogen de prijzen

KPN en XS4All zullen per 1 juli dit jaar de prijzen voor glasvezelinternetabonnementen verhogen. Dit geldt voor zowel particuliere als klein zakelijke klanten van beide providers.
 Op zich is…

Minder graafschades bij aanleg glasvezelnetwerk KPN in de toekomst

De grond in Nederland ligt vol met verschillende soorten netwerken bestaande uit kabels en leidingen. Denk hierbij aan koperdraden, eleltriciteitskabels, gasleidingen, waterleidingen en glasvezelka…

Volg ons op social media