Betaalt u nog te veel? Doe de postcodecheck!

12 augustus 2016, door Glasvezel Nieuws

Traagheid grootste frustratie bij zakelijke internetverbinding

Uit online onderzoek van BIT, uitgevoerd onder 111 respondenten, blijkt dat bij zakelijke internet verbindingen de meeste frustratie voortkomt uit de snelheid hiervan. Maar liefst 31 procent van de respondenten heeft dit als grootste frustratie gemarkeerd. Hierna volgen storingen in de internet verbinding (22%) en gebrek aan statusinformatie bij storingen (14%). Daarentegen hebben respondenten aangegeven dat de bereikbaarheid van de servicedesk (5%), langdurige aanlegtrajecten (5%) en langlopende contracten met de internet aanbieder (4%) de minste frustratie opleveren.

 

Lees verder

Meer nieuws...

Aanleg glasvezelnetwerk in Tiel is gestart

Op 7 september is de aanleg van het glasvezelnetwerk in de bebouwde kom van Tiel symbolisch gestart met de onthulling van een informatiebord aan de Reuchlinlaan in Passewaaij.
Toekomstbestendig in…

Maastricht aan de glasvezel

De gemeente Maastricht heeft afgesproken met KPNNetwerkNL dat ze aangesloten wordt op het glasvezel netwerk van deze netwerkbeheerder.
In totaal gaat het om zo’n 60.000 aansluitingen. Het aansluit…

Etten-Leur toch aan de glasvezel?

Nadat E-Fiber in maart afhaakte als netwerkleverancier die een glasvezel netwerk aan wilde leggen in Etten-Leur pakt KPN nu de handschoen op.
E-Fiber had het plan om de gehele gemeente Etten-Leur …

Youfone verkort de levertijd

Voor haar Thuis TV & Internet proposities heeft Youfone aangekondigt dat ze de levertijd verkorten. Was het eerder nog dat je pas na minimaal 30 dagen na aanvraag aangesloten kon worden op de d…

Volg ons op social media