Betaalt u nog te veel? Doe de postcodecheck!

14 juli 2016, door Frank Wiegmans

Fiber Nederland start met Raad van Advies

class="MsoNormal" style="line-height: 115%;"> 

Amsterdam, 14 juli 2016Waar grote corporate bedrijven kiezen voor zwaargewichten als oud bestuurders uit het “old boys network”, kiest Fiber Nederland (Fiber NL) voor een andere samenstelling van zijn Raad van Advies. De aanbieder van internet, telefonie, televisie en smart home diensten – stelt zijn Raad van Advies samen uit eigen klanten. Jong of oud, afkomst of achtergrond, het maakt de onderneming niet uit; “Een 12-jarige heeft een interessantere kijk op de toekomst, dan de oud CEO van Shell”.

Operationeel directeur Matthijs Kamp: “We zijn een challenger. Dat betekent dat we in staat zijn flexibeler, creatiever, klantgerichter te werken. We moeten dus sneller inspelen op trends en ontwikkelingen. Daarom is het heel logisch dat we onze klanten vragen mee te denken.”

Het bedrijf startte onlangs met een televisie campagne waar het de klanten van Ziggo wees op de prijsverhoging die de concurrent doorvoerde. “Als je als bedrijf 9 keer de prijs hebt verhoogt in nog geen 5 jaar tijd, dan is het de vraag of je je klant wel serieus neemt. Door de samenstelling van onze Raad van Advies bieden we onze klanten een platform voor nieuwe ideeën, wensen en trends”, aldus Kamp. “Het moet een evenwichtige vertegenwoordiging van onze klanten zijn”.

Dat Mies uit Smallebrugge of iemand van 12 zich aanmeldt voor een positie in de Raad van Advies, lijkt voor de onderneming juist de bedoeling. “Er zijn subculturen en ontwikkelingen waarvan wij als team het bestaan niet eens weten. Neem bijvoorbeeld het gaming platform Twitch, dit platform gebruikt tot wel 4% van de breedband capaciteit en is onlangs voor een miljard dollar overgenomen, maar ik weet zeker dat de gemiddelde Nederlander geen idee heeft van het bestaan. Dit was een mooie trend geweest om op in te spelen”, aldus een lachende Matthijs Kamp.

Over Fiber Nederland

 Fiber NL – gevestigd in Amsterdam – is de snelst groeiende provider van Nederland. Fiber NL is onafhankelijk van een netwerkleverancier en in geheel Nederland beschikbaar. Als het niet via glasvezel kan, dan via het best beschikbare netwerk. Het bedrijf biedt voordelige internet-, televisie- en telefonieabonnementen en het Fiber SmartAlarm.


Meer nieuws...

Maastricht aan de glasvezel

De gemeente Maastricht heeft afgesproken met KPNNetwerkNL dat ze aangesloten wordt op het glasvezel netwerk van deze netwerkbeheerder.
In totaal gaat het om zo’n 60.000 aansluitingen. Het aansluit…

Etten-Leur toch aan de glasvezel?

Nadat E-Fiber in maart afhaakte als netwerkleverancier die een glasvezel netwerk aan wilde leggen in Etten-Leur pakt KPN nu de handschoen op.
E-Fiber had het plan om de gehele gemeente Etten-Leur …

Youfone verkort de levertijd

Voor haar Thuis TV & Internet proposities heeft Youfone aangekondigt dat ze de levertijd verkorten. Was het eerder nog dat je pas na minimaal 30 dagen na aanvraag aangesloten kon worden op de d…

Welke providers verhogen de prijzen binnenkort?

In deze tijd zijn we misschien met hele andere dingen druk dan we gewend zijn en vergeten we af en toe welke dag, laat staan welke maand het is, maar het is al weer bijna 1 juli en dat is (bijna tr…

Volg ons op social media