Betaalt u nog te veel? Doe de postcodecheck!

03 augustus 2015, door Glasvezel Nieuws

Consumentenbond raad aan om Contract Ziggo niet te verlengen

 

De Consumentenbond adviseert bestaande Ziggo-klanten geen nieuw abonnement af te nemen. Door de fusie zijn klanten duurder uit en krijgen ze minder keuze. De prijzen zijn fors gestegen en klanten moeten apparatuur voortaan huren. Een op de vier klachten die werden gemeld na de fusie, zijn niet opgelost door de Ziggo-klantenservice. Grootste nadeel vindt de bond het nieuwe model waarin klanten apparatuur moeten kopen. Hetzelfde pakket kost hierdoor bijvoorbeeld 7,20 euro per maand meer dan in het verleden. Ook ten opzichte van het oude UPC aanbod is men duurder uit. De Consumentenbond pleit voor keuzevrijheid tussen huren en kopen.

Lees verder

Meer nieuws...

Ben je ook contractsvrij door de prijsverhoging?

Zoals jullie wellicht gehoord of gelezen hebben zijn er een aantal providers die veranderingen doorvoeren in de maandprijs en in de up en download snelheden. Deze wijzigingen zullen vanaf 1 juli 20…

Startsein gegeven voor de aanleg van glasvezel in buitengebied Lemelerveld

Deze week is door wethouder Klaas Agricola van de gemeente Dalfsen, Peter Swager van Vechtdal Breedband en Michiel Admiraal van CIF, het startsein gegeven voor de aanleg van glasvezel in het buiten…

Ook Tele2 verhoogt haar internettarieven per 1 juli

Naast KPN, Telfort en Ziggo zal ook Tele2 haar prijzen voor internet per 1 juli verhogen. Klanten zullen hierdoor contractvij zijn en kunnen dus kosteloos opzeggen of overstappen. Bij Tele2 wordt a…

Bijna alle adressen CIF glasvezel in Voorst

Eerder gaf CIF aan dat als ze het buitengebied van Voorst zouden gaan aansluiten ze hierbij 4% van de woningen sowieso niet aan zouden sluiten omdat deze simpelweg niet rendabel aan te leggen zijn….

Volg ons op social media