Betaalt u nog te veel? Doe de postcodecheck!

03 augustus 2015, door Glasvezel Nieuws

Consumentenbond raad aan om Contract Ziggo niet te verlengen

 

De Consumentenbond adviseert bestaande Ziggo-klanten geen nieuw abonnement af te nemen. Door de fusie zijn klanten duurder uit en krijgen ze minder keuze. De prijzen zijn fors gestegen en klanten moeten apparatuur voortaan huren. Een op de vier klachten die werden gemeld na de fusie, zijn niet opgelost door de Ziggo-klantenservice. Grootste nadeel vindt de bond het nieuwe model waarin klanten apparatuur moeten kopen. Hetzelfde pakket kost hierdoor bijvoorbeeld 7,20 euro per maand meer dan in het verleden. Ook ten opzichte van het oude UPC aanbod is men duurder uit. De Consumentenbond pleit voor keuzevrijheid tussen huren en kopen.

Lees verder

Meer nieuws...

Aanleg glasvezelnetwerk in Tiel is gestart

Op 7 september is de aanleg van het glasvezelnetwerk in de bebouwde kom van Tiel symbolisch gestart met de onthulling van een informatiebord aan de Reuchlinlaan in Passewaaij.
Toekomstbestendig in…

Maastricht aan de glasvezel

De gemeente Maastricht heeft afgesproken met KPNNetwerkNL dat ze aangesloten wordt op het glasvezel netwerk van deze netwerkbeheerder.
In totaal gaat het om zo’n 60.000 aansluitingen. Het aansluit…

Etten-Leur toch aan de glasvezel?

Nadat E-Fiber in maart afhaakte als netwerkleverancier die een glasvezel netwerk aan wilde leggen in Etten-Leur pakt KPN nu de handschoen op.
E-Fiber had het plan om de gehele gemeente Etten-Leur …

Youfone verkort de levertijd

Voor haar Thuis TV & Internet proposities heeft Youfone aangekondigt dat ze de levertijd verkorten. Was het eerder nog dat je pas na minimaal 30 dagen na aanvraag aangesloten kon worden op de d…

Volg ons op social media