Betaalt u nog te veel? Doe de postcodecheck!

01 november 2010, door Glasvezel Nieuws

'KPN klantonvriendelijk'

KPN is volgens een studie van online marktonderzoeksbureau No Ties/Peil.nl het meest klantonvriendelijke bedrijf van Nederland. Uit de studie zou blijken dat de hele telecomsector slecht scoort op het gebied van klantvriendelijkheid. Respondenten geven bedrijven gemiddeld een 5,6 voor klantvriendelijkheid. Het gemiddelde in de telecomsector ligt op 4,7. Supermarktorganisaties scoren het hoogst, met gemiddeld een 6,8. De top5 van meest klantonvriendelijke bedrijven -  volgens No Ties/Peil.nl tenminste – is: KPN, UPC, Ziggo, T-Mobile en Vodafone. Het onderzoek naar klantvriendelijkheid werd uitgevoerd ter gelegenheid van de publicatie van het boek De verkoopmaffia van Erwin Wijman. Uit de studie blijkt overigens dat KPN ook voorkomt in de top5 van meest klantvriendelijke bedrijven, samen met UPC. De top5 is als volgt: Bol.com, KPN, Rabobank, UPC, Philips. Volgens auteur Wijman volgt de dubbele toppositie van bedrijven als KPN en UPC uit het feit dat dergelijke ondernemingen zowel veel ‘lovers’ als ‘haters’ kennen.

Lees verder

Meer nieuws...

Aanleg glasvezelnetwerk in Tiel is gestart

Op 7 september is de aanleg van het glasvezelnetwerk in de bebouwde kom van Tiel symbolisch gestart met de onthulling van een informatiebord aan de Reuchlinlaan in Passewaaij.
Toekomstbestendig in…

Maastricht aan de glasvezel

De gemeente Maastricht heeft afgesproken met KPNNetwerkNL dat ze aangesloten wordt op het glasvezel netwerk van deze netwerkbeheerder.
In totaal gaat het om zo’n 60.000 aansluitingen. Het aansluit…

Etten-Leur toch aan de glasvezel?

Nadat E-Fiber in maart afhaakte als netwerkleverancier die een glasvezel netwerk aan wilde leggen in Etten-Leur pakt KPN nu de handschoen op.
E-Fiber had het plan om de gehele gemeente Etten-Leur …

Youfone verkort de levertijd

Voor haar Thuis TV & Internet proposities heeft Youfone aangekondigt dat ze de levertijd verkorten. Was het eerder nog dat je pas na minimaal 30 dagen na aanvraag aangesloten kon worden op de d…

Volg ons op social media