Betaalt u nog te veel? Doe de postcodecheck!

07 oktober 2014, door Frank Wiegmans

XS4ALL Klantvriendelijkste Internetprovider van Nederland

 

Amsterdam, dinsdag 23 september 2014 – Vandaag heeft XS4ALL de prijs voor het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland in de categorie Telecom van het consumentenpanel MarketResponse in ontvangst genomen. Aan de verkiezing van het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland is een representatief online onderzoek onder ruim 4.300 Nederlandse consumenten vooraf gegaan. De prijs is vandaag uitgereikt aan Marco ten Oever, manager klantcontact, van XS4ALL.

Klanten van XS4ALL zijn zeer tevreden over hun internetprovider. Zo scoort XS4ALL op klantvriendelijkheid een acht. Ruim één punt hoger dan de gemiddelde branchescore van een zeven. Marco ten Oever: “Wij zijn trots en blij dat we deze Award voor de vijfde keer op rij winnen. Het laat zien dat de wijze van onze serviceverlening door onze klanten hoog gewaardeerd wordt. We komen steevast uit in de hoogste regionen van tevredenheidspolls. Kwaliteit en service staan hoog in het vaandel en dat moet ook vooral zo blijven. Bij ons draait het om moderne en robuuste techniek, korte lijnen en de tijd voor de klant durven nemen.”

Over de Award voor het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland
Ruim 4.000 Nederlandse consumenten hebben online een vragenlijst ingevuld en de klantvriendelijkheid van bedrijven waar zij klant zijn beoordeeld op zes klantvriendelijkheidscriteria. De respondenten zijn willekeurig geselecteerd uit De Onderzoek Groep, het consumentenpanel van MarketResponse.

Beoordelingscriteria het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland

1. Beschikbaar zijn als de klant hier naar vraagt
2. De belofte nakomen die je in reclame maakt
3. Niet moeilijk doen over formaliteiten (als de klant wil ruilen)
4. Fouten toegeven en ze op de juiste wijze oplossen
5. De klant niet onnodig lastigvallen
6. Oprecht betrokken zijn bij de klant

 

Naast de Award voor het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland heeft de Consumentenbond in juli 2014 XS4ALL wederom uitgeroepen tot de beste Alles–in–1 aanbieder (internet, bellen en televisie).

 

Benieuwd naar de glasvezel pakketten van XS4All? Kijk dan hier.


Meer nieuws...

Ben je ook contractsvrij door de prijsverhoging?

Zoals jullie wellicht gehoord of gelezen hebben zijn er een aantal providers die veranderingen doorvoeren in de maandprijs en in de up en download snelheden. Deze wijzigingen zullen vanaf 1 juli 20…

Startsein gegeven voor de aanleg van glasvezel in buitengebied Lemelerveld

Deze week is door wethouder Klaas Agricola van de gemeente Dalfsen, Peter Swager van Vechtdal Breedband en Michiel Admiraal van CIF, het startsein gegeven voor de aanleg van glasvezel in het buiten…

Ook Tele2 verhoogt haar internettarieven per 1 juli

Naast KPN, Telfort en Ziggo zal ook Tele2 haar prijzen voor internet per 1 juli verhogen. Klanten zullen hierdoor contractvij zijn en kunnen dus kosteloos opzeggen of overstappen. Bij Tele2 wordt a…

Bijna alle adressen CIF glasvezel in Voorst

Eerder gaf CIF aan dat als ze het buitengebied van Voorst zouden gaan aansluiten ze hierbij 4% van de woningen sowieso niet aan zouden sluiten omdat deze simpelweg niet rendabel aan te leggen zijn….

Volg ons op social media