Betaalt u nog te veel? Doe de postcodecheck!

15 juni 2012, door Glasvezel Nieuws

KPN voert huis aan huis marketing iTV

KPN heeft met het oog op het EK voetbal een marketingcampagne gehouden waarbij ook niet klanten van KPN ongevraagd geadresseerde post over interactieve tv in de bus kregen. KPN verspreidde onder meer in grote delen van Zuidwest-Nederland ‘post’ die feitelijk niets anders dan ongevraagde reclame was. De mailings werden bezorgd in alle gebieden, ongeacht of er nu wel of geen glasvezel aanwezig is, wat onder omstandigheden nogal wat kan uitmaken voor diensten als HDTV en snel internet.

Lees verder

Meer nieuws...

Maastricht aan de glasvezel

De gemeente Maastricht heeft afgesproken met KPNNetwerkNL dat ze aangesloten wordt op het glasvezel netwerk van deze netwerkbeheerder.
In totaal gaat het om zo’n 60.000 aansluitingen. Het aansluit…

Etten-Leur toch aan de glasvezel?

Nadat E-Fiber in maart afhaakte als netwerkleverancier die een glasvezel netwerk aan wilde leggen in Etten-Leur pakt KPN nu de handschoen op.
E-Fiber had het plan om de gehele gemeente Etten-Leur …

Youfone verkort de levertijd

Voor haar Thuis TV & Internet proposities heeft Youfone aangekondigt dat ze de levertijd verkorten. Was het eerder nog dat je pas na minimaal 30 dagen na aanvraag aangesloten kon worden op de d…

Welke providers verhogen de prijzen binnenkort?

In deze tijd zijn we misschien met hele andere dingen druk dan we gewend zijn en vergeten we af en toe welke dag, laat staan welke maand het is, maar het is al weer bijna 1 juli en dat is (bijna tr…

Volg ons op social media