Betaalt u nog te veel? Doe de postcodecheck!

15 juni 2012, door Glasvezel Nieuws

KPN voert huis aan huis marketing iTV

KPN heeft met het oog op het EK voetbal een marketingcampagne gehouden waarbij ook niet klanten van KPN ongevraagd geadresseerde post over interactieve tv in de bus kregen. KPN verspreidde onder meer in grote delen van Zuidwest-Nederland ‘post’ die feitelijk niets anders dan ongevraagde reclame was. De mailings werden bezorgd in alle gebieden, ongeacht of er nu wel of geen glasvezel aanwezig is, wat onder omstandigheden nogal wat kan uitmaken voor diensten als HDTV en snel internet.

Lees verder

Meer nieuws...

Mijlpaal voor E-Fiber

Naast KPNNetwerkNL en Delta Fiber Networks maakt ook netwerkbeheerder E-Fiber behoorlijke stappen met de uitrol van haar glasvezelnetwerk. Het bedrijf heeft ondertussen de mijpaal van honderdduizen…

Aanleg glasvezelnetwerk in Tiel is gestart

Op 7 september is de aanleg van het glasvezelnetwerk in de bebouwde kom van Tiel symbolisch gestart met de onthulling van een informatiebord aan de Reuchlinlaan in Passewaaij.
Toekomstbestendig in…

Maastricht aan de glasvezel

De gemeente Maastricht heeft afgesproken met KPNNetwerkNL dat ze aangesloten wordt op het glasvezel netwerk van deze netwerkbeheerder.
In totaal gaat het om zo’n 60.000 aansluitingen. Het aansluit…

Etten-Leur toch aan de glasvezel?

Nadat E-Fiber in maart afhaakte als netwerkleverancier die een glasvezel netwerk aan wilde leggen in Etten-Leur pakt KPN nu de handschoen op.
E-Fiber had het plan om de gehele gemeente Etten-Leur …

Volg ons op social media