Betaalt u nog te veel? Doe de postcodecheck!

15 juni 2012, door Glasvezel Nieuws

KPN voert huis aan huis marketing iTV

KPN heeft met het oog op het EK voetbal een marketingcampagne gehouden waarbij ook niet klanten van KPN ongevraagd geadresseerde post over interactieve tv in de bus kregen. KPN verspreidde onder meer in grote delen van Zuidwest-Nederland ‘post’ die feitelijk niets anders dan ongevraagde reclame was. De mailings werden bezorgd in alle gebieden, ongeacht of er nu wel of geen glasvezel aanwezig is, wat onder omstandigheden nogal wat kan uitmaken voor diensten als HDTV en snel internet.

Lees verder

Meer nieuws...

Van 0 naar 2 glasvezelnetwerken in Weststellingwerf

De poging van de gemeente om Glasvezel Buitenaf en Breedband Noord samen te laten werken bij de aanleg van het glasvezelnetwerk in Weststellingwerf heeft helaas niet gebaat. De partijen kwamen er s…

Regio Rivierenland mag door met glasvezelnetwerk buitengebied

In het kort geding dat Glasvezel Buitenaf had aangespannen tegen Regio Rivierenland, aangaande de aanleg van van een glasvezelnetwerk in het buitengebied van bovengenoemde regio.
Volgens Glasvezel…

T-Mobile verandert aanbod

Afgelopen week heeft T-Mobile haar aanbod voor Thuis internet aangepast. Zowel op DSL als op de verschillende glasvezelnetwerken; Reggefiber/KNP NetwerkNL, Hun eigen ODF en het het VWT netwerk in D…

Twee glasvezelnetwerken West Maans en Waal

Dat de komst van een glasvezelnetwerk niet altijd goed nieuws is bewijst de situatie in West Maas en Waal op dit moment.
Bij een eerdere openbare aanbesteding voor de aanleg van de gemeenten in de…

Volg ons op social media