Amsterdam, dinsdag 23 september 2014 – Vandaag heeft XS4ALL de prijs voor het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland in de categorie Telecom van het consumentenpanel MarketResponse in ontvangst genomen. Aan de verkiezing van het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland is een representatief online onderzoek onder ruim 4.300 Nederlandse consumenten vooraf gegaan. De prijs is vandaag uitgereikt aan Marco ten Oever, manager klantcontact, van XS4ALL. Klanten van XS4ALL zijn zeer tevreden over hun internetprovider. Zo scoort XS4ALL op klantvriendelijkheid een acht. Ruim één punt hoger dan de gemiddelde branchescore van een zeven. Marco ten Oever: “Wij zijn trots en blij dat we deze Award voor de vijfde keer op rij winnen. Het laat zien dat de wijze van onze serviceverlening door onze klanten hoog gewaardeerd wordt. We komen steevast uit in de hoogste regionen van tevredenheidspolls. Kwaliteit en service staan hoog in het vaandel en dat moet ook vooral zo blijven. Bij ons draait het om moderne en robuuste techniek, korte lijnen en de tijd voor de klant durven nemen.” Over de Award voor het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland
Naast de Award voor het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland heeft de Consumentenbond in juli 2014 XS4ALL wederom uitgeroepen tot de beste Alles–in–1 aanbieder (internet, bellen en televisie). Benieuwd naar de glasvezel pakketten van XS4All? Kijk dan hier. |