NuOnline.nlde verhuizing naar het stabiele en toekomstvaste netwerk van KPN heeft afgerond, is het de hoogste tijd voor de volgende verbeterslag;de verbetering van de kwaliteit en bereikbaarheid van de Online.nl klantenservice.
Voor deze optimalisatie heeft het bedrijf een ambitieuze roadmap opgesteld. Een van de eerste speerpunten hierbij is het vergroten van de bereikbaarheid van de klantenservice. Vanaf 14 februari is hiervoor reeds het gesprekstarief voor het bellen naar de Online.nl klantenservice reeds afgeschaft. Gedachte hierachter is dat het bedrijf niet wil dat consumenten met vragen of problemen extra moeten betalen om deze kenbaar te maken.
Tegelijkertijd wordt er een slag gemaakt met de webcare van het bedrijf.
Het op niveau brengen van haar klantenservice lijkt een logische volgende stap voor Online.nl gezien de vele (online) klachten hier ook over. De kwaliteit deed afbreuk aan het product van Online.nl getuige ook ons blog vande beste Provider van 2016.
Doe even een postcodecheck en zie direct wat de providers bij jou kunnen leveren.