Kennisbank

Nieuws

Verbetering klantenservice nieuwe speerpunt van Online_nl

Frank
14 februari 2017

NuOnline.nlde verhuizing naar het stabiele en toekomstvaste netwerk van KPN heeft afgerond, is het de hoogste tijd voor de volgende verbeterslag;de verbetering van de kwaliteit en bereikbaarheid van de Online.nl klantenservice.

Voor deze optimalisatie heeft het bedrijf een ambitieuze roadmap opgesteld. Een van de eerste speerpunten hierbij is het vergroten van de bereikbaarheid van de klantenservice. Vanaf 14 februari is hiervoor reeds het gesprekstarief voor het bellen naar de Online.nl klantenservice reeds afgeschaft. Gedachte hierachter is dat het bedrijf niet wil dat consumenten met vragen of problemen extra moeten betalen om deze kenbaar te maken.

Tegelijkertijd wordt er een slag gemaakt met de webcare van het bedrijf.

Het op niveau brengen van haar klantenservice lijkt een logische volgende stap voor Online.nl gezien de vele (online) klachten hier ook over. De kwaliteit deed afbreuk aan het product van Online.nl getuige ook ons blog vande beste Provider van 2016.

Doe even een postcodecheck en zie direct wat de providers bij jou kunnen leveren.

DOE DE POSTCODE CHECK -> VERGELIJK -> KIES -> BESPAAR!

vergelijk bij ons deze Glasvezel- | DSL- | Kabel- providers
Budget
Caiway
Canal Digitaal
Delta
KPN
Online.nl
Oxxio
Solcon
T-Mobile
Tele2
Tweak
Vodafone Mobiel
XS4ALL
Youfone
Ziggo
Kiyoh
Bezoekers waarderen onze website gemiddeld met 9,3 sterren!

Even geduld ajb.

  • CHECK
  • BESPAAR
  • ENJOY

Wij lopen nu de verschillende netwerken voor je langs. Dit kan tot 15 seconden duren.

Wij maken gebruik van cookies zodat de website goed werkt.