Kennisbank

Nieuws

TriNed Glasvezel: Onze service wordt nu echt gratis!

Frank
24 januari 2013

Sint-Oedenrode, 19 januari 2013

TriNed Glasvezel: Onze service wordt nu echt gratis!

Dat service en bereikbaarheid belangrijk was voor TriNed Glasvezel dat wisten we al langer. Een eigen monteursdienst, lokale aanwezigheid met servicewinkels en een goed bereikbare klantenservice zijn al sinds dag één kernbegrippen van de glasvezelprovider uit Sint-Oedenrode.

Maar dit is niet genoeg volgens Paul van Wanrooij, directeur van TriNed Glasvezel, wij moeten nog makkelijker en beter bereikbaar zijn voor onze klanten. Daarom zijn wij voortaan via het gratis servicenummer 0800 8030 te bereiken. Dezelfde klantenservice, dezelfde mensen maar, dan helemaal gratis!

De klantenservice van TriNed Glasvezel blijft op werkdagen tot 21.00 uur beschikbaar, ook op zaterdag zijn onze medewerkers tot 16.00 uur beschikbaar voor alle vragen via de telefonische klantenservice. Mocht er toch een storing optreden buiten deze openingstijden dan is de storingsdienst ook op zaterdag en zondag tot 21.00 uur bereikbaar via het gratis servicenummer 0800 8030.

Met de introductie van het gratis servicenummer 0800 8030 neemt TriNed Glasvezel binnenkort ook afscheid van de regionale telefoonnummers voor de klantenservice. Dit geeft meer duidelijkheid over de bereikbaarheid en zorgt ervoor dat TriNed Glasvezel een stap verder is om de landelijke dekking verder uit te kunnen rollen.

Bron: Persbericht TriNed Glasvezel

vergelijk bij ons deze Glasvezel- | DSL- | Kabel- providers
Budget
Caiway
Canal Digitaal
Delta
KPN
Online.nl
Oxxio
Solcon
T-Mobile
Tele2
Tweak
Vodafone Mobiel
XS4ALL
Youfone
Ziggo
Kiyoh
Bezoekers waarderen onze website gemiddeld met 9,3 sterren!

Even geduld ajb.

  • CHECK
  • BESPAAR
  • ENJOY

Wij lopen nu de verschillende netwerken voor je langs. Dit kan tot 15 seconden duren.

Wij maken gebruik van cookies zodat de website goed werkt.