Kennisbank

Nieuws

Reclame van Tele 2 blijft misleidend

Frank
22 juli 2011
Telecom aanbieder Tele 2 voert nog altijd haar marketing campagne op een actieve manier maar geeft de consument wel feitelijk misleidende communicatie. De aanbieder mag zeker als goedkoop worden bestempeld en hanteert de term 'born to be cheap', maar met name een vergelijk met Ziggo en UPC voor wat betreft maximale downloadsnelheden van internet klopt absoluut niet en de consument zou ook kunnen denken dat ze direct op de glasvezel zitten.
vergelijk bij ons deze Glasvezel- | DSL- | Kabel- providers
Budget
Caiway
Canal Digitaal
Delta
KPN
Online.nl
Oxxio
Solcon
T-Mobile
Tele2
Tweak
Vodafone Mobiel
XS4ALL
Youfone
Ziggo
Kiyoh
Bezoekers waarderen onze website gemiddeld met 9,3 sterren!

Even geduld ajb.

  • CHECK
  • BESPAAR
  • ENJOY

Wij lopen nu de verschillende netwerken voor je langs. Dit kan tot 15 seconden duren.

Wij maken gebruik van cookies zodat de website goed werkt.