Kennisbank

Nieuws

Opvallend veel klachten over Online.nl

Frank
22 december 2014

In de tweede helft van 2014 heeft de Consumentenbond op Klachtenkompas.nl honderden klachten gekregen over provider Online.nl. De klachten variëren van geen verbinding tot een slecht bereikbare klantenservice en van traag internet tot een onjuiste rekening. De Consumentenbond heeft Online.nl om uitleg verzocht en gevraagd welke stappen het bedrijf gaat nemen om de klachtenstroom in te dammen. Om consumenten met problemen te helpen, heeft de Consumentenbond een stappenplan en voorbeeldbrieven op zijn website gezet. Opvallend is dat er de afgelopen maanden meer klachtenzijn over Online.nl, dan over veel grotere providers als UPC en XS4ALL. Online.nl erkent dat er problemen zijn geweest met de levering en de bereikbaarheid van de klantenservice. De provider zei eind november maatregelen te hebben genomen en de meeste problemen inmiddels opgelost te hebben. Maar de Consumentenbond zag na deze verklaring van Online.nl toch weer een stijging van het aantal klachten op Klachtenkompas.nl.

vergelijk bij ons deze Glasvezel- | DSL- | Kabel- providers
Budget
Caiway
Canal Digitaal
Delta
KPN
Online.nl
Oxxio
Solcon
T-Mobile
Tele2
Tweak
Vodafone Mobiel
XS4ALL
Youfone
Ziggo
Kiyoh
Bezoekers waarderen onze website gemiddeld met 9,3 sterren!

Even geduld ajb.

  • CHECK
  • BESPAAR
  • ENJOY

Wij lopen nu de verschillende netwerken voor je langs. Dit kan tot 15 seconden duren.

Wij maken gebruik van cookies zodat de website goed werkt.