Kennisbank

Nieuws

KPN wil glasvezelklachten binnen twee weken afhandelen

Frank
8 september 2010
Het team dat KPN op de problemen van glasvezel-abonnees heeft gezet, moet binnen twee weken alle klachten afhandelen die via Tros Radar binnenkomen. Het bedrijf zou de monteur uit de uitzending inmiddels aan de kant hebben gezet. Maandagavond belichtte Tros Radar de problemen die klanten zouden ondervinden met glasvezel van KPN. De redactie van het programma liet enkele mensen aan het woord die met hogere kosten en slechte verbindingen werden geconfronteerd.
vergelijk bij ons deze Glasvezel- | DSL- | Kabel- providers
Budget
Caiway
Canal Digitaal
Delta
KPN
Online.nl
Oxxio
Solcon
T-Mobile
Tele2
Tweak
Vodafone Mobiel
XS4ALL
Youfone
Ziggo
Kiyoh
Bezoekers waarderen onze website gemiddeld met 9,3 sterren!

Even geduld ajb.

  • CHECK
  • BESPAAR
  • ENJOY

Wij lopen nu de verschillende netwerken voor je langs. Dit kan tot 15 seconden duren.

Wij maken gebruik van cookies zodat de website goed werkt.