Kennisbank

Nieuws

KPN voert huis aan huis marketing iTV

Frank
15 juni 2012
KPN heeft met het oog op het EK voetbal een marketingcampagne gehouden waarbij ook niet klanten van KPN ongevraagd geadresseerde post over interactieve tv in de bus kregen. KPN verspreidde onder meer in grote delen van Zuidwest-Nederland 'post' die feitelijk niets anders dan ongevraagde reclame was. De mailings werden bezorgd in alle gebieden, ongeacht of er nu wel of geen glasvezel aanwezig is, wat onder omstandigheden nogal wat kan uitmaken voor diensten als HDTV en snel internet.
vergelijk bij ons deze Glasvezel- | DSL- | Kabel- providers
Budget
Caiway
Canal Digitaal
Delta
KPN
Online.nl
Oxxio
Solcon
T-Mobile
Tele2
Tweak
Vodafone Mobiel
XS4ALL
Youfone
Ziggo
Kiyoh
Bezoekers waarderen onze website gemiddeld met 9,3 sterren!

Even geduld ajb.

  • CHECK
  • BESPAAR
  • ENJOY

Wij lopen nu de verschillende netwerken voor je langs. Dit kan tot 15 seconden duren.

Wij maken gebruik van cookies zodat de website goed werkt.