Kennisbank

Nieuws

Gedupeerden internetstoring krijgen niet zomaar compensatie

Frank
5 september 2016

KPN gaat klanten niet automatisch compenseren na de grote storing van zaterdag. Het bedrijf kampte met een landelijke internet storing waardoor klanten problemen hadden met bellen, internetten maar ook met pinnen. De richtlijn die bij KPN wordt gehanteerd is: compenseren als de storing langer duurt dan twaalf uur maar deze storing duurde ongeveer zes uur. Dat laat een woordvoerder weten.

vergelijk bij ons deze Glasvezel- | DSL- | Kabel- providers
Budget
Caiway
Canal Digitaal
Delta
KPN
Online.nl
Oxxio
Solcon
T-Mobile
Tele2
Tweak
Vodafone Mobiel
XS4ALL
Youfone
Ziggo
Kiyoh
Bezoekers waarderen onze website gemiddeld met 9,3 sterren!

Even geduld ajb.

  • CHECK
  • BESPAAR
  • ENJOY

Wij lopen nu de verschillende netwerken voor je langs. Dit kan tot 15 seconden duren.

Wij maken gebruik van cookies zodat de website goed werkt.