Kennisbank

Nieuws

Consumentenbond raad aan om Contract Ziggo niet te verlengen

Frank
3 augustus 2015

De Consumentenbond adviseert bestaande Ziggo-klanten geen nieuw abonnement af te nemen. Door de fusie zijn klanten duurder uit en krijgen ze minder keuze. De prijzen zijn fors gestegen en klanten moeten apparatuur voortaan huren. Een op de vier klachten die werden gemeld na de fusie, zijn niet opgelost door de Ziggo-klantenservice. Grootste nadeel vindt de bond het nieuwe model waarin klanten apparatuur moeten kopen. Hetzelfde pakket kost hierdoor bijvoorbeeld 7,20 euro per maand meer dan in het verleden. Ook ten opzichte van het oude UPC aanbod is men duurder uit. De Consumentenbond pleit voor keuzevrijheid tussen huren en kopen.

vergelijk bij ons deze Glasvezel- | DSL- | Kabel- providers
Budget
Caiway
Canal Digitaal
Delta
KPN
Online.nl
Oxxio
Solcon
T-Mobile
Tele2
Tweak
Vodafone Mobiel
XS4ALL
Youfone
Ziggo
Kiyoh
Bezoekers waarderen onze website gemiddeld met 9,3 sterren!

Even geduld ajb.

  • CHECK
  • BESPAAR
  • ENJOY

Wij lopen nu de verschillende netwerken voor je langs. Dit kan tot 15 seconden duren.

Wij maken gebruik van cookies zodat de website goed werkt.