De uitvinding van breedbandinternet is volgens Britse consumenten de beste innovatie van de afgelopen tien jaar. Dat blijkt uit onderzoek van de Britse organisatie The Foundation. 66 procent van de ondervraagde consumenten vindt dat breedband bruikbaarheid als belangrijkste verdienste heeft terwijl 55 procent ook tijdsbesparing belangrijk vindt. Kostenbesparingen haalden een score van 40 procent. In totaal vond 64 procent van de ondervraagden breedband de beste uitvinding van het afgelopen decennium. De technologie werd gevolgd door online shopping (31,3 procent), Google (18 procent), beveiligde betaalkaarten (16,3 procent), digitale fotografie (13 procent), online vergelijkingssites (12,6 procent), community recycling (10,6 procent), gezondheidslabels op voeding (9,6 procent), budgetluchtvaart (8,3 procent) en satellietnavigatie (8 procent). Opvallend is dat sociale netwerken laag worden gewaardeerd.
vergelijk bij ons deze Glasvezel- | DSL- | Kabel- providers
Bezoekers waarderen onze website gemiddeld met 9,3 sterren!
Even geduld ajb.
CHECK
BESPAAR
ENJOY
Wij lopen nu de verschillende netwerken voor je langs. Dit kan tot 15 seconden duren.
Wij maken gebruik van cookies zodat de website goed werkt.