KPN sloot het afgelopen kwartaal 23.000 nieuwe glasvezelklanten aan. Om het verlies van breedbandmarktaandeel te keren is het telecombedrijf bezig met een aantal initiatieven. Naast de verhoging van de snelheid op zijn koper breedbandnetwerk en de verdere verbetering van abonnementen, is KPN ook gestart met een regionale marktbenadering. Met deze aanpak is KPN in Duitsland en België al jaren succesvol op de mobiele markt. Rekening houdend met de upgrade van het kopernetwerk en de uitrol van glasvezel worden bepaalde regio’s geselecteerd en geanalyseerd. Deze regio’s worden gedurende een korte periode benaderd met aanbiedingen die specifiek zijn toegespitst op het gebied.
vergelijk bij ons deze Glasvezel- | DSL- | Kabel- providers
Bezoekers waarderen onze website gemiddeld met 9,3 sterren!
Even geduld ajb.
CHECK
BESPAAR
ENJOY
Wij lopen nu de verschillende netwerken voor je langs. Dit kan tot 15 seconden duren.
Wij maken gebruik van cookies zodat de website goed werkt.